#1 týden

05.03.2020

Všechno začalo v sobotu 22. 2. 2020. Já byla na zápase. Hrálo VUT Cavaliers Brno a já jelikož tam pracuji, tak jsem tam byla. Martínek mi volal, že mu není dobře, takže když jsem přijela domů, jeli s tátou do nemocnice. Tam mu dělali krevní obraz, kde prý všechno bylo vpohodě. Takže jeli domů a všechno bylo dobrý. Když dojeli domů, volali jim z nemocnice, že mají přijet, že na sklíčku jsou nějaké buňky špatné, a že budou radši, když budou mít Martínka pod kontrolou. V neděli ráno mu měli brát odběr krve, aby se zjistily podrobné informace. Jelikož jsme všichni byli v přesvědčení, že to nebude nic vážného jela jsem s Fildou (přítelem) na rodinný oběd. Celou dobu jsem  ale pořád koukala na mobil, jestli nejsou nějaké zprávy. Už uplynulo 4 hodiny a pořád nic, začínala jsem být nervózní čímdál víc. Až najednou mi přišla zpráva od Martínka: ,,Tak se mi to vrátilo." Ihned jsem se zvedla a šla zavolat tátovi, táta mi to potvrdil a já jsem se rozbrečela. Nedokázala jsem přestat brečet. Diagnóza? Akutní lymfoblastická leukémie neboli ALL. Hnedka jsem zavolala mámě, ta strašně plakala, tak jsem ji utěšovala. Shodly jsme se na tom, že musíme co nejdříve najít vhodného dárce. Já jsem to mamce slíbila, že udělám maximum, aby jsme někoho našli. Když jsme si dovolali, ještě jsem chvíli seděla a brečela. Vedle mě seděl Filda, který mě celou dobu utěšoval. Domluvili jsme se, že přijedeme za Martínkem hnedka a tak jsme se šli omluvit z obědaa jeli jsem za ním. Po cestě v autěm jsem napsala manažerovi VUT Cavaliers Brno, a poprosila jsem ho, jestli by nám nepomohl s tím darováním kostní dřeně. Dan byl tak strašně hodný, že se do toho hnedka pustil a snažil se dělat maximum pro to, aby nám pomohl. Ale o tom, až v jiném článku :).
 A tak jsme začali bojovat! 

#DEN3

Jsme úplně na začátku, ale budeme bojovat a tentokrát už zvítězíme, protože Martínek se nevzdává!!! Zatím byl plné síly a energie, neměl ještě žádnou chemoterapii ani kortikoidy. Všechno zvládal, Byl plný smíchu a moc si ještě neuvědomoval, co všechno nás zase čeká. Byl moc statečný. už měl zavedný i katetr a dělali mu první kostní dřeň a to se Marťasovi líbilo, protože jak on říká je z toho vždycky zfetovaný :D

#DEN4

Dneska Marťase čekala první lumbálka, bohužel se nepovedla na první pokus a tak se mu trochu zprotivila, takže teďka lumbálku moc nemá rád. Pospinkal si asi 3 hodinky, takže až se vzbudil byl plný síly a povídali jsme si, než šel na záchod, kde se mu zamotala hlava a skolaboval :/. I tohle k tomu bohužel patří :(

#DEN5

Je čtvrtek a Martínek je usměvavý a plný energie. Dneska začala chemoterapie Hráli jsme spolu Carcassone a taky už dneska sdíleli VUT Cavaliers Brno post, kde informují lidi o martínkovém příběhu, takže to je moc hezký a zároveň se už chystá poslední domácí zápas VUT Cavaliers Brno příští sobotu 7. 3. 2020, který bude věnovaný Marťasovi.

#DEN6

Na facebookových stránkách VUT Cavaliers Brno příspěvek sdílelo už přes 25O lidí a to je úžasný! Martínka 6 den čekala první chemoterapie poocí transfúz, takže už se dostavily nějaké bolesti a také únava, ale pořád neztrácí hlavu a snaží se všechno brát pozitivně :)


Tenhle týden byl jak psychicky tak i fyzicky náročný pro všechny. Museli jsme se zžít s novou situací, smířit se s tím, že Martinovi se vrátila znovu leukémie a začít s tím nějak žít. Pevně věříme, že všechno dopadne dobře a Marťas bude zdravý!!!

© 2020 Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky